I'm your biggest fan I follow you until you love me....

Tjenatjena mina små karatekids :) (HÖHÖ)
Hur är läget? Med mig är det iaf bra, och jag har precis ätit. Idag efter skolan så åkte jag,sofie, anna & cissi hem till sofie och så gjorde vi toast, och sen på slutet gick vi ut och va me nåra till. Nu är jag iaf hemma, och tar det bara lungt, och ska snart ta en bulle, det var lite kul.
Ja ni, imorgon är det träning, hård träning för tjejerna som ska spela på lördag antar jag, och sen lite lugnare för oss som inte ska spela.. Sen är det väl bara lungt,
Nu måste jag skriva i min twilighttilda, för jag har inte skrivit där på flera dagar - fy på mig alltså!
Ha det så himla bra nu gott folk så hörs vi senare!
pussen från mussen (:


Gungar på sofies gård :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0