Oavsett vad du säger, kommer jag aldrig ändra mig

Hejj på er! Nu är jag som ni kanske förstod hemma ifrån bion. Recensionen talar för sig själv där..
Det var jättemysigt att träffa Ella, det var ett tag sen! Nu är jag hemma, och vi ska snart äta lite italienskt. Färsk pasta, ostar, korvar, tomatsås osv! Smarrigt! Sen ikväll så är det väl nåt kul på tv antar jag, annars så får jag väl se till & träffa nån god vän (:
Imorgon på dan så ska jag träffa min gudmor & faster Mia inne i stan, så ska jag få ett par Converse :D *överlycklig*! Så det tar nog inte så lång tid, sen ska jag hem, och sen på kvällen ska jag träffa sofia :)

Nu ska jag logga in på facebook och ta ett glas vatten :*
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0