O.M.G!


Godmorgon godmorgon! Sovit gott? Det har jag iaf, eftersom mia & leffe sov här, så ligger dom i min säng, och jag ligger i hugos säng, och hugo ligger på madrass ;). Iaf så är hugos säng AS SKÖN! Skulle lätt kunna byta asså! Ja om gårdagen vet ni redan allt om, somnade strax efter senaste inlägget. Idag så hade jag igentligen planerat att se våran innebandymatch mot sköndal, men den var tydligen borta, och jag skulle aldrig hinna om jag tog t.banan och jag fick ingen skjuts, den har visserligen inte börjat än, men jag behöver duscha osv..
Såå, jag tänkte kolla med nån om vi kan träffas på dan, och sen kl 16.00 blir det bänkning framför tv;n. AIK - Växsjö. SHIT, jag är råtaggad! Mamma,Pappa, Mia och Leffe ska dit & titta, men det fanns inga biljetter till oss, så vi får sitta hemma. Lite tråkigt, men jag & brosorna har bestämt att vi ska hänga upp flaggor, halsdukar, sätta på oss AIK tröjor, och ha gula och svarta ränder på kinderna för att ändå få lite spänning. För er som inte vet är det ju avgörande matchen om AIK får gå upp till Elitserien eller inte... pirrigt!
Vi har också laddat upp med popcorn, och Grandiosa XTRA allt :) !

Ha det bra, och så hörs vi väl om nån timma elr innan (: Puss!


UPPDATERING : JAG DRAR PÅ MATCHEN IAF,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0