Party in the U.S.A

hejhej! Nu sitter jag & är skit taggad inför helgen! Ska bli så sjukt kul, och jag ska igentligen packa nu, men det gör jag efter det här lilla inlägget! Jag ska somsagt iväg till BodaBorg, och sova där på vandrarhem, det ligger i Oxelösund. Sen kommer vi hem typ 5 nästa dag trorjag. Lite synd att det låg på Valborg, jag älskar verkligen valborg - det e så mysigt! Massa kompisar, gå iväg till IP, och äta grillat med familjen. Härligt, menmen.. Nästa år - då jävlar! Då är man 15 också (a).
Idag tänker jag även gratta min underbara vän ELLEN som fyller fjortis, och även STELLAN som också fyller 14!:D
Grattis på er!


Nu blire packning! Kram & vi hörs när jag kommer hem!

G.A.M.M.A.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0