s 2 the orry

tjaaaaaa, Ledsen att jag inte fick in nåt inlägg igår, men jag var lite busy u know. Sofie sov iaf över här, och vi hade det lite skojigt ha-ha. Nejmen vi var ensamma hemma, så vi gjorde tacos, och sen så gick vi ut & låg på studsmattan i typ 2 timmar. Efter det gick vi in och tittade på resten av talang och käka popcorn (as always) sen tittade vi även på "modern family" det nya programmet.
 As roligt, handlade om 3 familjer. En familj var en trebarns familj med en pappa som trodde han var den coolaste pappan i världen, och en mamma som var överbeskyddande. Sen ett bögpar som precis adopterat ett barn från Vietnam. Sen en lite äldre man, som är tillsammans med en ung tjej som har ett barn. Helt crazy asså;)
Aja, idag ska jag träffa sofia så ska hon sleepa här. Det blir nog ruligt, vi är nog typ ute hela kvällen, går våra speciella promenader haha... Sen imorn, söndag så ska vi först åka och titta på mitt lag som spelar match ute i hässelby, sen ska vi gå på nån slags audition till nån film som jag e intresserad av :) Wie!

Vi höressss, :D

Kram!

PS; bilder later


Kommentarer
Postat av: torin

najs blogg ;D

2010-04-17 @ 15:57:22
URL: http://omfg.bloggplatsen.se
Postat av: Deniesé

sv: Det låter väldigt trevligt, hoppas ni har de skoj! :D

Jag ska bara ta det lugnt jag :)

2010-04-17 @ 17:10:41
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0