Skolbalen?


Jag har börjat tänka på skolbalen i 9an.. Vad man ska ha på sig, vem man ska gå dit med, vad som kommer hända osv.. För i min skola och massor med andra skolor är det ju skolbal i slutet på 9an innan man börjar gymnasiet.. Jag längtar verkligen! Det är så kul att köpa nya kläder, och jag kan inte sluta tänka på alla fina klänningar man kommer få se :)! Det ska bli superspännande!

Så det här blir ju nästan som en dagens fråga också! Har ni skolbal i eran skola, och isåfall, längtar ni? :) 



, ny kategori!


Kommentarer
Postat av: LN

Blir ingen bal för oss :(

2010-04-10 @ 21:18:14
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

snygga klänningar! =) tyvärr ingen bal för min del



svar: aha vad blir det för mat på släktmiddagen då? =) jao absolut =)

2010-04-10 @ 21:40:42
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: En som gått ut nian

Skolbalen i nian är underbar:) Gör den till bästa kvällen i ditt liv så att du kan minnas den för alltid :)

2010-06-21 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0