Solsolsolsol!


(klicka för större bilder)
Heejjj! Åh solen är fortfarande framme, och det gör mig sjukt lycklig! Ovan ser ni lite bilder från idag i solen, på sofie och på krokusarna som har slagit ut! :D Äntligen kan man sitta ute på rasterna i solen och prata och ha det mysigt, annars så sitter man ju bara inne och tråkar! Kom hem vid halv 4 tiden, och nu är klockan kvart i 5, och träningen börjar vid halv 7 så det e ett tag kvar! När jag kom hem från skolan satte jag mig ute i solen med solbrillor och matteboken, och gjorde matteläxan - och blev klar, känns mycket skönt måste jag säga! Nu har jag fått i mig en bulle, och sitter och webbar med sofie just nu, c00la vi e asså!
Nu ska jag börja tänka på en ny design till twilighttilda! Juste, ni ser väl att jag bytt design nu också? Inte så mycket skillnad, lite blommor bara :D
Soliga kramar :)/matilda


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: det lät ju inte helt fel ju :P mys med sol, vi hade jättefint väder igår men idag är det lite mer moln.. Kul med träning, vad tränar du?

jag gör inte såmkt just nu :)

2010-04-13 @ 17:04:29
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ja verkligen as nice ! :)

gjort idag?

2010-04-13 @ 20:05:42
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0