Tssss

Tjueeee bluggsiluggsi!
Nu sitter jag & lyssnar på musik, och har precis vart nere och tagit lite kort på dagens köp! Dagen blev nämligen lite annorlunda än vad jag planerat.. Jag & Sofia gick upp vid halv 7 (-.-) 3 timmars sömn - gr8. Iaf, sen tog jag en dusch & så.. Sen hämtade melinda & karin oss vid konsum. Sen åkte vi till hässelby för att kolla på matchen. Resultatet får ni se i nästa inlägg för det är värt ett eget inlägg. Tro mig. (OMG!)
Iaf, sen blev vi hemskjutsade av Sofia W;s dady, och då så tog vi det bara lungt ett tag, sen skjutsa vi hem sofia, och åkte och köpte en vårjacka te mej:), behövde verkligen en! Så det blev denna nedanför!;

(click för större)
399:- från VILA

Aja, sen så fick jag ett par Björnborg trosor också men dom får ni inge kort på ;) HÖHÖ
Sen åkte vi och storhandla på kvantum, och sen hem och gjorde korv med bröd, sen kom mia,leffe,victor,bella & erik och lämna massa grejer i garaget för de ska ju flytta till älvsjö snart :D, sen åt dom med oss, och drog sen rätt snabbt.. Så nu e jag här. ALL ALONE! Nä jag skoja, skönt med lite lungt :)
Här kommer bilder från igår & idag!:

Min & Sofias dricka, mOhAhA.

Hässelbyhallen.

Sofiaaaaaaaaaaaaaaa

Min sko! Det är tejp under skon om ni undrar ;)

Slush :)

Det här skulle jag fullt seriöst kunna leva på. Gosh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0