Vi är o o o o o olika men innerst e vi lika

Hejjj!! Nu har jag precis ätit spaghetti med köttfärssås och kom hem för ett tag sen från reimers! Jag har haft det såååå härligt! Först kom jag och mötte upp dani & ellen vid deras skola och då så var frida där också så hon var med oss:) , sen gick vi och köpte pizza och dela på, och satte oss nere vid en brygga och sola och åt pizza :D As mysigt! Sen kom hilma & hennes kompis vickan, och så prata vi med dom lite, sen så gick ellen,dani,hilma och vickan iväg till en park, och jag och frida satt kvar och läste ... åhh det e verkligen livet! Sen snacka vi lite, och typ efter en halvtimme kom dom tillbaka, då gick vi till dani, där hann jag bara vara typ en halvtimme, sen åkte jag hem(: Just nu håller jag på att planerar med sofia om på fredag då hon ska sova här, vi tänker typ vara ute hela kvällen eftersom det e så skönt ute! Imorgon torsdag är det träning, och jaaa, sen bara ta det lungt!

Nu ska jag skriva lite i twilighttilda, w o n d e r f u l
Nedan är lite pics!
Kram!

dani ellen & frida :)

Hawaii :D

Reimers!

Några änder som vi såg :P

Girlsen!


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: det är ju härligt iaf :D

så kul, hur länge har du tränat innebandy? :)

2010-04-14 @ 20:51:33
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Denieśe

sv: Åh det lär underbart och såg underbart ut också för den delen! :)

Ja du än så länge har det inte hänt något vettigt.. sitter i skolan & funderar på att gå ut ^^

2010-04-15 @ 10:18:11
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0