bbbbbuuuuusssssiiiiigggtttttttt

TJA!
Hur e läget liksom jaoooooooo.. ? Själv sitter man ensam i vardagsrummet och chillar gal1 och har precis snackat med lisa och jessica i tele :) Idag på morgonen så hade egentligen jag & sofia ställt klockan på 9, men såklart dampar min **** telefon, och vi vaknar istället vid 10 (!!!!???!?!?!?!) av att dani skickar ett esemes. Yeah, great..
Så vi får stressa .. Som vanligt.. Iaf, sen så kom jag iväg och kom till Reimers vid kvart över 11 typ (SNABB JAG VET!!!) Då så fixade vi fiskdamm som vi hade... Tjänade in lite iaf :) Sen kom chrisse, och sen även ellen & hilma. Vi hade en skitmysig dag som avslutades med kräftskiva. Sen drog jag hem & träffa sofia, och sen kom även anna och cissi, vi hade det aZ bra, sen drog dom vid 11 tiden och nu har pappa gått och lagt sig, och jag ska bara fixa några små stuffs,sen ska jag också gå och lägga mig tror jag faktist :)
Ska upp vid halv 8 imorn -.- Oj så skoj.. Ska stå i cafeterian på IP i 2 timmar, från 9.. det ska bli rätt kul iaf.. ;)
Sen kanske jag drar in till kaspars skjutbana.. we will see!
Hörs då iaf, PUSSPUSS!


Min fina Sofia & Jag :) (ja.. jag vet.. jag är albino -.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0