Blev rätt chill..

Heyheyhey!
Nu sitter jag i köket och tar det allmänt lungt. Jag drog från dani vid 4 tiden.. Sen när jag kom hem så tog jag det bara lungt, gick sen med bröderna & tompa till konsum och köpte godis... Sen så kom Jessica & Adde hit ett tag, men drog rätt snabbt. Sen har jag gjort mat, träffat sofia, vart med jessica och adde lite till, och vart allmänt busig med mina bröder och deras kompisar.
Nu ska jag snart gå och lägga mig faktist.. Ska upp vid 9 enligt sofia, hon ska nämligen låna min mobil imorn .. hela dan.. GASH, varför är jag så snäll ?! :(
Iaf, så då ska jag lämna den till henne då.. yääääy..
Men det blir chilllll...
Imorgon så fyller min kära mormor år, så då ska vi fira henne.. Sen vet jag inte vad som händer... Kollar nog med allan om hon kan träffas :)
PuuusssSDSSsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0