Cause' I missing you

Godmorgon!
Ligger just nu i sängen under täcket och bara allmänt myser. Vaknade vid 9 (?!) idag, av en mardröm typ, fan att min dream catcher slutat funka! Jag som trodde på detdär ett tag -.- Jaja, life is hard..
Snart ska jag upp och käka frulle & ta en dusch, för att sen dra vidare till lisa. Hon är sjuk, så jag behöver ta hand om henne lite :) Går förbi videobutiken med kenny starfighter också ;)... Sen kommer min fina Sofia hem idag, planet landar 14.20.. Tror jag åker till henne och hjälper henne och packa upp & så .. Annars är hon väl klar om en månad med väskan -.- Sen sover jag hos henne på kvällen.
Imorn så vet jag inte om jag ska åka på detdär innebandylägret.. gaah jag börjar få ryck på det här nu..
Men nu skicka lisa iväg mig till duschen här, nu blev det stressigt o.O
JUSTE farsan fyller år idag också.. MOHAHA.. han ska vi ju också fira, åh herregud nu blev det tajt.. kill me softly
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0