FIKA???????????????????????

Hey sunshines. (även fast det ösregnar)

Sitter just nu uppe i mitt rum och tar det bara chill. Har precis gjort så att mina bröder blev kickade i sitt lag på COD ;o Lite misslyckat men aa.. Idag så fikade jag och becca fast det blev EN ANING misslyckat! Vi skulle egentligen satt oss på älvsjö bageri, men det var "semesterstängt, öppnas 9 Augusti" Gash vad fail. Så vi gick upp till Pressbyrån, satte oss i Sofies port och satt där istället.. HAHA mysigt värre. Vi pratade massa skvaller som vi älskar :) Sen senare kom anna och cissi dit, och då drog jag, anna och cissi hem te mej, där kollade vi på massa youtube klipp och hade det w.o.d.e.r.f.u.l! Sen har jag bara chillat galet tills nu..!

Nejni nu ska jag avrunda :)
Upp vid 7 imorn -.-

PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0