Fokus. Sikta. Tryck.

Tjena mittbena.

Jag sitter just nu och kollar på nån b-film på tv1000nordic.. ruligt..-.-
Idag var jag somsagt i stan med Nora, men sen blev det även så att Alice följde med så då blev det ännu roligare :D Vi åt ben&jerrys, gick runt och tittade i butiker osv.. Sen mötte jag upp lisa, och så åkte vi hem till henne och va där och tog lite picelipics.. Och chillade :) Sen åkte jag hem, sofia kom hit, jag åt, och sen gick jag och sofia ut, gick förbi blenda.. så vi hämtade upp henne, så vi gick runt lite och sjöng :D HEHEH!

Nu e jag hemma, och imorn är det måndag och då ska det pluggas må ni tro.. Så jag har det klart..!
Kanske blir nån kompis när jag är klar med läxorna.

I år MÅSTE jag verkligen satsa på skolan.. nu när jag börjar få betyg är det viktigt att jag höjer mig i mina svaga ämnen och håller mig kvar i dom som jag känner mig safe på. Nu jävlar Matilda, ska jag visa ALLT jag kan! Och jag ska läsa Eclipse på engelska också! Dags att komma igång med verbträningen igen.. Sen sitter det!

Nu ska jag faktist gå och lägga mig, upp vid kvart över 8 imorn! Ändå rätt skönt..

PuooOSSSsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0