Himlars...

Ojdå nu var det två dagar sen jag skrev.. Whoopsyyy
Men igår så var jag med lisa, vi gjorde pannkisar och sen följde hon med på min träning. Jag stod i mål och det var sjukt kul att träna nu efter sonmmaren. :) Sen så var jag med sofia på kvällen.. (om jag minns rätt? o.O) Och sen chillade gal1. Idag på rasten gick jag och sofia hem till kevin med tim & abbe och körde cod och singstar.. grymma grejer vi snackar om här.. Iaf, sen efter skolan hänkade sofia hem.. Sen kom mina bröder med deras 4 kompisar.. alltså innebar det kuddkrig, kiwikrig och allmänt damp mellan deras vänner och mig -.- Jaja, sen vare käk.. Och sen ut med sofia & kim ett tag, och nu har jag gjort läxor och GÖR läxor.. grym jag vet ?!
Imorn börjar vi 9.15 så de e chill, nu ska jag sluta.. puspsusois0uspsusupspsuspuspuusp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0