Kommer ihåg,,,

Amen tjenare.
Blev inget mer skrivande igår.. Tyvärr, full fart!
Först träffa jag Lisuuueeeee och va med henne ett tag, sen kom Oliver & Jessica så var vi med dom ett tag, åkte till skhlm och checkade lite, jag är råpank så jag kunde ju glömma shopping :( buhöö.. iaf, sen drog jag hem till mig, lisu till sig, och oliver och jessica hem till j. Sen skulle egentligen alla hem te mej igen.. men lisa blev sjuk :/ Så oliver och jessica kom hit och käka.. Sen kollade vi på Kenny Starfighter, HAHAHA eller ja, vi, jag .. :S
Sen gick vi ut och mötte Simon, och mina kära bröder och alex hängde också med ut, he-he.. Sen drog simon och oliver efter ett tag. Och jag och jessica la oss i mitt bubbelbad och chillade gal1.
Somnade, vaknade, drog in till Ung, mötte upp dani & oliver.. Sen när vi va där så mötte jag och dani upp Anna och Kaspar...
Sen drog jag, kappe och dani hem till kaspar och var där ett tag.
Nu har jag varit hos min lilla kära kusin Victor som fyller 18 :) GRATTIS PUSSIS :)<3
:)
Nu e jag ensam hemma, för jag var tvungen att dra hem eftersom jessica hade sin väska här och behövde sina stuffs.. ;) Så jag antar att min lilla familj kommer snart :( men jag roar mej med min lilla älskling 1 och 2 så länge :)
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0