NeveR forget

Tjatjatjatjatjatjatjatja TJA!
Sitter just nu i soffan med mina brödrar. Idag var det skola, chill i dill, sen så följde sofie,anna & cissi med hem :) Vi dampade som fan och pluggade, sen gick vi ner till långan en snabbis.. Käk, och dom drog. Sen lite senare på kvällen kom lisa pisa. Vi gick till konsum och sen gick vi till jessica en snabbis.
Nu är jag hemma och ska faktist snart gå och lägga mig eftersom att jag börjar vid 8.10 imorn,. och jag kommer vara lagom trött på tyskan... gaah, men första lektionen av Elevens Val imorgon, och jag och lisa har skoltidning MAHHAHAHA.. Busigt.. Ni kommer hitta oss på jsnews.se I think! YEY!
Nu ska jag mobba maggan :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0