Oh no no no I never said I was an angel

Godmorgon!
Sitter just nu vid köksbordet med mina bröder och jocke, deras ven...
Igår så var jag somsagt på en liten stadsvandring med Jessica och Hanna, det var hur mysigt som helst! Vi gick från hornstull till slussen, sen käkade vi där och mötte upp 3 killar, sen så gick vi vidare längs drottninggatan och in på massa affärer! Det gillar vi :) Jag hittade bara ett par blåa pärlörhängen (bilder kmr senare JAG LOVAR) Jag var hemma vid 18, då bytte jag om och fixade till mig lite.. Sen åkte vi till Långbro Värdshus och käkade.. och jag träffade lisa & jessica en snabbis.
Blev sent igår, satt och snacka skit med brosorna och jocke.. ;) halv 3...
Hörs, mami får ryck snart :9 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0