OJ JÄVLAR!

Hej mina små underbara saker.
Jag är verkligen ledsen att jag missat att blogga nu i 4 dagar (?!!?!?!!) Men skolan har börjat, träffat kompisar dom sista dagarna u know osv.. Men nu är det fredag och jag och sofia e ensamma hemma förtillfället men pappa kommer typ om 5 :( Vi har vart gal1 flummiga, träffat jessica och jaaa... chillat. Hon ska nämligen sova här!

Det är så jevla hemskt att skolan har börjat, fast kul att träffa alla såklart. Samma gamla klass med lite tillägg :) Lisa har bytt till våran klass, och sen har en kille som heter Tim börjat! rUUulligt..
Men vi har redan fått 3 läxor.. Och det var meningen att jag & sofia skulle göra engelskan.. men ... hehe.. .hehhehhehehe... Så blev det inte riktigt.

Aja, orkar inte berätta vad som har hänt dom tidigare dagarna HEHE.. Men ett litet klipp ska ni få sen, om jag orkar lägga in ;)

Men en sak ska ni veta.. Att jag börjat tröttna lite på mitt bloggnamn.. och har därför gjort en ny blogg, som är förtillfället på RENOVERING! Så ni får veta den sen när jag fixat designen och färger osv.. Hihi, så ni får inte veta vad den heter än.. busigt

Men nu blev sofia sur på mig för att hon försökte förstöra mitt hår, men fick inte -.- ..
Så jag måste tagga!

Men imorn bär det av till Reimers och är där vid typ halv 11, det är nämligen Reimersholmesdag. Och en viss ********** kommer dit som en liten överraskning till dani & ellen :D

PUSSPUSS nu ska jag krama sofiaaaaahhhhhhh


Kommentarer
Postat av: Jessicaa :)

taaack :D

2010-08-21 @ 23:52:18
URL: http://jessicaceccon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0