Please don't leave me..

Tjatja

Det känns som opm det börjar nån himla tradition med att jag skriver varrannan dag, men det är jhu inte så det ska vara så jag ska fan skräpa mig! Igår så var det fredag, tjockt med najs.. Direkt efter en flummig dag i skolan så drog jag till Reimers, för att sedan hämta upp dani och sen dra till hennes ridning. Hon köpte ridbyxor först innan, och sen så fick vi reda på att hon skulle rida ute så jag fick sitta ensam kvar i stallet -.- yääy, men sen kom hilma och räddade mej ;) Efteråt åkte vi hem, dani duschade, och sen så drog vi in till riddarholmen för att det va en festival där, Palatset - Ett år kvar! Där var det as najs, och dani och jag var med på en filmcasting! :o Vi ägde sönder... HEHE, kanske inte men jag blev hyfsat nöjd iaf :D Sen drog vi hem, käkade pizza och snackade med johannes,love och tim hela kvällen i tele :) MYSIGT!

Idag är det lördag, gash så skönt! På kvällen ska jag vara barnvakt -.-, så då blir det en filmkväll hade jag tänkt, fixar iordning nån mat till mina små barn .. På dagen är jag väl här ett tag till, sen hem, DUSCHA! Och sätta på mig nåt riktigt snyggt (?!) Ja, ibland får jag ryck :)

Jaja, nu ska jag fortsätta titta på "Don't forget the lyrics!" :s

Puss & Kram :) <3


Älskar dig finaste dani.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0