PuSs

Hey sweeetheaaartttssss..
Sitter just nu trött som fan i köket och chattar med min lilla älskling :)
Idag var jag på grönan med dani, jessica & jessicas kompis från göteborg, hanna :) Det var sjuukt roligt, och vi fick t.om upp jessica i extreme o.O Jaja, sen så träffa vi nåra c00la grabbar där också vettni! Som vi alltid gör ?! daah ?!
Iaf, sen åkte vi till 08, så jessica fick sin SL tatuering, fjortis som hon e..
Iaf, sen så åkte jag hem, käkade, och drog sen vidare till lisapisa där ja chillade gal1, och bakade sockerkaka till hennes lilla familj & emma :) Snäll jag e!
Sen fick jag vänta på bussen i hundra år, men tillslut kom jag hem. Levande. På benen. Och ... aa okej, ja kom inte på nåt mer ;s
Imorgon kommer jag inte ihåg vem jag bestämde med :s det lär jag få veta.. HEHE...
pussspuuss

Här får ni en sjuukt coool bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0