Sätt dig i gräset och ta av dej skorna..

Hej bebus.

Idag så var jag med Jessica hela dagen. Vi fikade i stan, och sen på kvällen så åkte vi till eldshow i Rålis med hennes familj. Det var ascoolt! Vi träffade en tuff italienare också. Miihih :D! Så det blir fika med italienaren och jessica på söndag ;) De mys.

Imorgon är det fredag, och jag ska somsagt kolla på eclipse med vilda & maxine (eller har jag sagt det? hmm..) och så ska vi käka där och så.. snacka om mysigt! Vettefan när jag ska möta upp dom, men nån gång!

Sen på lördag får vi gäster, men då ska jag träffa Jessica också.. skvaller förstår ni gott folk.. :)

Gaah jag har hittat KLOCKRENASTE videon som ska föreställa mej och jessica :o


moHAHAHAHHAHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0