She's a beautiful monster

Tjatjatjatja!
Just nu sitter jag och är så jevla irriterad på min förkylning. Varit förkyld i typ 2 och en halv vecka nu! TACK DET RÄCKER. Det går ju fan aldrig över! Gaaaaah,damp
Iaf, sofiadetäcklet tvingade upp mig vid 9, för att jag skulle gå upp och lämna hennes mobil.. men går hon upp då? nejnej, jag chattar med hennes bror:
Erik säger:
nä hon sover
VAFAN?!??!?!?!?! Jag ska slå henne, glöm att hon får låna min mobil den grisen!
Jag ska faktist följa med och titta på när mina bröder spelar innebandymatch, det ska bli sköjigt :D Iaf, så ska vi till momo vid 17, så jag har lite fritid över innan vi drar!
Nu måste jag snyta mig, yäy.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0