StHLM !

Tjaaaa mina cuulingar.

Just nu hatar jag mina brosor, KAN DOM FÖRSVINNA UR MITT LIV ELLER?! Jag får fan damp. GAAH
Aja nu så sitter jag i mammas säng, har gömt mig här.. typ enda platsen man kan vara ifred på.. Idag skulle jag egentligen käka lunch/middag med Vildus och Maxine och sen se Eclipse, men det blev imorgon istället.
Så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska träffa Jessica på kvällen, men på dagen vet jag faktist inte vad som händer, bara allmänt lungt kan också vara skönt ibland.

Alla bilder från Göteborg ska in på datan idag också, så ni SKA få bilder! Tänkte på en gång lägga in alla flumm på mig och dani också.


Göteborg ja. Jag kom hem igår vid typ 12. Jag har haft det t0tally wonderful. Det har varit hyfsat väder, jag har märkt att slussning är SJUKT roligt, jag & jessica ägde ut allt och alla. DAAH ?!
Hare beest, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0