Stockholms brudar.

Hey på er,

Kom hem precis från en mysig dag i stan med Jessica. Först var vi hos henne ett tag, sen drog vi in till gamla stan och tog en promenad till gallerian, och sen in på BikBok där jag hittade 2 linnen (bild ikväll) och sen gick vi runt lite tills vi satte oss på Waynes och jag tog min älskade smaksatta latte  Jessica drack en varmchoklad med grädde. yUMmiE. Sen gick vi runt lite och sedan sprang vi in på The Body Shop. Gosh, LOVE IT ! Där unnade jag mig faktist en body lotion, (en stor jävel) med jordgubbs lukt. 165:- rök där :( Jaja!
Sen gick vi mot tunnelbanan och jessica köpte tuggummi av den mest segaste kassören nånsin -.-

Kassören till den som var innan: S...aaa....d...u.uuuuuu...aattttt... du....ville..h...aaa...f....r...ii.mm...ä...r..k..e..en?

Tjejen innan: Ja!

Kassören: Vill....duuu.....haaa..aaa...inrik...eeessss?

Tjejen: Ja tack!

Kassören: Då....blii..iii....iiii.rrrr... det.....femtio....sju...och...femtio...öre.....

Jessica: *DAMPAR LOSS*

Matilda: *ASGARVAR*

Gaaaah det va hemskt...HAHAHA :) Iaf, nu är jag hemma och vi ska snart äta en mysig middag med familjen :)
Imorgon ska jag träffa becca som jag inte träffat på år & dagar, vi ska fika vid älvsjöbageri är det tänkt!

Sen på tisdag följer jag med jessica och hennes pappa till göteborg. Vi ska åka båt, och kommer hem på torsdagen. Ska bli super mysigt.

Nejni nu ska jag kolla om jag ska duka!

Pusssennn!


MIN ÄLSKLING :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en likadan fast det är körsbär :D<3

2010-08-02 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0