take it. break it.

Tjena soetnosar.

Kom hem från cafeterian för circus en halvtimme sen, pappa stod faktist med.. vilket jag inte trodde att han skulle göra så det blev ju bra :D Det var jäkligt dåligt med folk, men efter 2 timmar så åkte vi hem igen. Snart ska jag byta om och kolla bussarna och sen bär det av till stan för att träffa Nora & kanske träffa Alice där också.. :) Har inte träffat dom små twilightnördarna på år & dagar, herre! Där går vi väl runt lite.. :)

Sen ikväll ska jag antingen chilla gal1 hemma, och så kommer sofia hit och gör lite läxor.. (som egentligen borde vara det alternativet som vore bäst) Eller att jag drar till rålis och kollar på utomhusbio med mina besta vener. Vi får se hur det blir med den saken..

Somsagt så SKA JAG fixa min nya blogg.. men vafan jag måste få lite inspiration till design först! Såhär kan det inte hålla på.. -.-

Vi höres blugsen..
PusssSssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0