TheVoice

HeyYyYyYYyyyyYYyyyyyYyyyyyYYyy
Klockan är laaaaaaagom sent, men jag har precis pratat med Julius & Sofia i hundra år xd
Igår var det the voice, och det var sjuukt roligt, jag gick med dani,ellen,hilma,lukas,kaspar och blenda.. sen träffade ju jag massa folk där, bl.a joanna, min gamla dagiskompis som jag nt träffat på as länge! Vi drog hem efter tUnga Flo Rida, och jag ellen & hilma sov hos dani.. nattdopp och grejer, fett me mys! Vaknade vid halv 12, degade till halv 2 typ då kaspar och lukas kom. Sen badade vi, eller ja, dom badade xd Jag satt och snacka med elskling & johannes.. ;) Sen på kvällen gick vi ner och grillade vid bryggan, så sjukt mysigt.. Sen drog jag,lulle och kappe vid halv 9 typ..
Sen vare chill på kvällen.
Jag är sjukt jävla äckligt törstig så jag måste nog dricka ett glas vatten nueeeee.... HmFMfMFMfMF
Pussheyyy från meyyyy :D
Imorgon blir det grönannnnnn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0