Tjenare stickan.

tjenare era bananer.
Har precis snackat med lisa & dani och ska snart slå en pling till lukas tänkte ja.. Jag är på ett damp humör förtillfället och då är de bra att jag har några dampkompisar som jag kan ha lite små kul med ;)
Idag så åkte vi tidigt till Åkersberga till Mattias, Anna, Hugo, Albin och Maja. Där åt vi lunch & middag. Vi spelade fotboll, spelade Buzz, Wii och jag mös gal1 med Maja .. :) Hon är inte ens 1 så hon är en liten söt sak :)
Imorgon kommer Lisa hem från Gotland så då ska jag vara med henne. Vi ska hyra kenny starfighter så det så :)
Iaf, sen den 10;nde ska jag träffa dani, och kanske Ida som jag inte träffat på år & dagar och som jag saknar as mycket! Sen 11;te ska jag träffa min underbara sofia ♥ Som har varit i fuckingjävla österrike i hundra år.. Saknar henne som FAN!
Aja, nu lyssnar jag på en jävla fjärilslåt som nora skicka te mej ? HAHAHHA vafan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0