All night long

Hey. Sorry för typ det lilla dampinlägget förra ;) Men hugo behövde datan precis då -.-
Igår vare chill. Sista temadagen och jag maggan och lisa stannade från halv 2 till 3 då vi gick t läxhjälpen. Så var hemma vid typ 10 över 4.. Mohaha, då gick vi och kolla på hugos träning (lucas var sjuk) Det va ju lite små kul sådär. Sen hem och åt, sen Maria Wern och sen sov jag söööttt.
Idag så var det skola dåra, slutade vid halv 2 pga No lab som ena gruppen hade idag, och nästa grupp ska ha nästa vecka, vilken jag är med i. Drog hem, jag var skit trött och har sjuukligt ont i halsen, hemskt. Iaf, sen följde jag med mina päron och brödrar och storhandla på city gross, svensson-familj som vi är!
Sen har vi storstädat hela jävla dan. Mitt rum glänser *stolt*

Tjaråå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0