För er som kanske vill veta..

.. Så har jag faktist tänkt rätt länge på att göra ett inlägg med personer som jag kanske nämner mycket i den här bloggen, men som ni egentligen inte är säkra på vilka det är, och hur de ser ut! Kanske inte spelar så stor roll, men man kanske förstår bättre då? Så här nedanför är några personer som ni säkert kommer hitta!
De här två små skitungarna heter Hugo & Lucas och är mina lillebröder. Dom är tvillingar, men som ni ser inte alls lika! De är ju inte så här små längre nu tyvärr, utan nu är de 12 år gamla och går i 6;an i samma skola som jag. Det är klart vi bråkar - ojojoj - men dom kommer alltid vara mina små gullungar!
Här har vi våran lilla Sofia Snöfors dåra. Som inte är så liten längre! Vi började i samma klass i 6;an, men började umgås i slutet på 7;an och sen dess har vi hållt ihop. Eftersom vi bor nära varandra så blir det oftast så att vi är med varandra väldigt ofta som ni kanske märkt! Finaste tjejen på jorden.
Jag har skrivit en del om "sen var vi med dogge, robin,eric och samuel.. " blablabla, ni fattar. De har jag inga bilder på, men här ovanför är iaf en av dom - Dogge!
Den här typ.. Varelsen? Känner ni kanske igen.. Det är nämligen Oliver - som jag och lisa hamnade i samma konfa grupp som och som jag umgicks med mycket i somras, men som är sjukt snäll och verkligen as biffig :)
Han kommer ni säkert höra mer ifrån!
Här är min lilla kusin Fanny, som jag var med uppe hos farmor & farfar med, och som ni hört mycket om. Hon har varit min allra bästavän sen vi föddes, (det är btw jag brevid på bilden men hon har klippt bort mig -.-) Jag älskar henne något enormt, och henne ska jag även fira jul med :)
Här har vi då snyggingen Lisa Möller, som ni också hört en hel del om. Hon är min bästavän, och som kan lyssna på allt, och jag litar på henne fullt ut. Vi har väl varit kompisar sen hon började på samma innebandy.. (kanske 4 år..?) Men vi blev väl som tightast förra sommaren, och sen har det varit fram och tillbaka - men nu är vi sjukt tighta!
Okej nu orkar jag inte mer, fortsättning följer!!

Kommentarer
Postat av: Dani& ellen

mupp..

2011-01-07 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0