Get another one ? - No ? - No ? - Yes? - No?

vadå random rubrik?
Hej tötisar
Var ju somsagt på middag hos mormor & morfar och det var väl mysigt.. Finns ju roligare men det va kul att träffa kussarna! Lisa & Oliver verkade hitta ett antal att gå med så dom överlevde nog, haha. Känner mig inte direkt sugen på konfa nu längre när halva älvsjö ska med.
Iaf, ska ringa sofia typ nu och sen måste jag försöka få tag i johannes som typ är omöjlig att få tag i .. Göteborgare säger jag bara......
Bilder finns men såklart så är den klassiska överladdningssladden bortlöst försvunnen så ni får överleva med en fin bild som jag faktist har som profilbild på facebook :)
Puss!
Fin va :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0