Man on the moon

Heysan!
Pappsen har precis satt på den klassiska "pappaärglad" musiken. Vilket motsvarar R.E.M. Som jag typ växt upp med, och tycker är riktigt bra! Jag hann inte skriva igår, det var full fart the whole night! Först sim SM med skolan, sen en lektion sen slutade vi. Chill! Sen åkte jag och sofia med mags hem till henne. Där fixade vi i ordning oss, sen gick vi till samuel ett tag, sen åkte jag och sofia hem och packa, sen åkte vi tillbaka och då kom grabsen dit istället. Gick väl därifrån vid halv 1 ? Vi måste somnat vid 2 halv 3 nånting.
Sen vaknade vi vid 20 i 1. Förvånad över mig själv faktist.
Skulle egentligen till Nacka till några kompisar ikväll, men kände mig hängig och ont i magen osv. Tråkigt att jag missade det. Irriterad jag blir på mig själv! Men Tom ska sova här, så det blir väl mys med grabsen antar jag. Överlever väl!
Nu känner jag att jag måste ta en till klunk av min julmust.. mohaha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0