Sjukling

Sorry att jag inte skrivit på typ.. 3 dagar ? Men jag har haft fullt upp med stort F.
Först i fredags åkte jag & sofie direkt till liljeholmen och köpte present t anna & cissi som fyllde år då. Puss på er älsklingar!♥ Sen åkte vi hem och jag duschade och packade sen åkte jag till sofie, så skjutsade hennes mamma oss till anna & cissi. Där hade vi största myyyskvällen, sen sov vi där.
Jag åkte därifrån vid halv 11 nästa morgon, sen kom Dani & Ellen hit klockan 12 och så började vi fixa inför mammas 40 års fest. Vid 6 kom allihopa och det var full fart! Tyvärr så hade jag sjuuuukt ont i halsen och var typ död, så vi gick och la oss vid 12 typ. Imorse skulle jag egentligen dömt en match och spelat med 94orna. Men jag hade haft feber under natten och jag har slem i halsen, genomförkyld ståltråd i halsen och var så yr så jag knappt kunde stå.
Var ju inte direkt pigg för match..

Så jag somnade om och vaknade halv 12. Frukost, sen drog girlsen vid halv 3. Då satte sig jag, brosorna & jocke och kollade på Eclipse som jag fick igår av mamsiiiii som tack för att jag hjälpte till på festen! Lycklig jag blev!
Blir hemma imorgon från skolan också, fan. Missar lucia :(
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0