Städningen e klar!

Nu är städningen klar, med lite musik så funkar det alltid, + att jag städade igår också så det gick snabbt!
Om ca en halv timme så kommer Mia,Leffe, Christina, Javen och Ella hit. Då ska vi iväg och åka pulka. Fråga inte varför vi har det som tradition.. Men det blir varm oboý och hela kalaset nere vid lånkan.. Mysigt ändå. Sen blir det hem och fixa sig, duscha & grejor. Jag tänkte ha klänningen som jag hade på julafton, som ni ännu inte fått se - men med tanke på att min mobilsladd e bortlöst försvunnen så finns det faktist en anledning.. Sorry peoples! Men den är grå, med ett sidenband i midjan och skit snygg urrigning - Från BikBok. Det matchar jag med massor av armband, klockan, och ett halsband som jag fick i julklapp av hugo. Sminket blir nog i silver, svart och glitter. Jag tror det blir bra. Men jag hinner säkert ändra mig några tusen gånger ungefär .. :)
Hoppas ni får ett underbart nyår, och så hörs vi säkerligen ikväll, ska försöka filma fyrverkerierna ikväll också - så ni kan få en liten video..Nån gång måste det ju vara den första!
Puss & Gott nytt år!

Ps, Glöm inte att göra misstag nästa år. Det är då man lär sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0