Viktor Fasth

.. är AIK;s målvakt i hockey om ni undrar (y)

Tjaaa mina brudrar!
Sitter nu i våran underbara fotölj omringad av mina små pluttbröder. Trevlans. Idag efter skolan så drog jag och lisa hem t henne, fast först köpte vi ballerina och julmust, och hyrde eclipse! Så jävla underbart, sen la vi oss i soffan och njööööt. Sen åt vi gott där, som hennes mamma hade gjort, mmuumssyy!
Sen chillade vi lite, och sen åkte jag hem. Här hemma har jag bara suttit vid datan hela kvällen social som man är (y) nejmen de e najz. Sen har jag gjort en liten fin serie om mig och sofia :')

klicka för större bild.
Sweet aight? imorgon är det ungdomens hus 9.00, träning på kvällen.
PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0