A Beginning of a new life.

hej! Klockan är 09.15 och jag ligger här i soffan och lyssnar på MTV top ten. Vaknade vid halv 8 av att mina kära bröder sprang runt och sjöng "förlåt mamma förlåt.." ja ni vet den från lilla melodifestivalen? *suck* Jaja.. vad ska man göra? Jag ska snart gå upp & ta en dusch och sen ska jag nog träffa alice i think. Ikväll är det inget planerat men jag sover nog med nån hoppas jag :) Jag skulle igentligen behöva åka och köpa jeans idag, eftersom jag har massa pengar nu efter födelsedagen, men alice kunde inte eftersom hon e pank ;) haha stackarn! Det fixar väl sig på något sätt..!
Saker som jag skulle behöva göra idag!:
Städa rummet, plocka bort kläder
IKEA, köpa gardiner, ny matta, ny lampa osv
Köpa JEANS somsagt..
Lära mig hur man laddar ner låtar från youtube till Ipoden..

Det är väl bara det antar jag.. Nu ska jag digga FIREFLIES på MTV :)


Kommentarer
Postat av: alice<3

Bussigt :D<3

2010-02-28 @ 09:34:24
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0