Aliiiiiive

Hej på er mina sötnötar. Förlåtförlåtförlåt att jag inte skrev mer igår, men det var så stressigt med allting, ja ni såg ju min lista och + att jag ville vara lite social med mina gäster, så jag hann helt enkelt inte med.. Men gårdagen var super trevlig med god mat, och trevligt folk! Jag satt typ och pratade med bella och erik hela kvällen men ändå ;). Vi åt popcorn och jag drack 2 liter saft trorjag haha, det var helt sjukt, jag var beroende aså.
Ajaa, jag fick massvis med presenter!!

*Alla twilightböckerna på englelska av farmor&farfar.
*Andra och tredje twilightböckerna på svenska (somjagintehar) av mormor&morfar.
*En beställd newmoon box som kommer den 20 Mars, av mia,leffe,bella,victor.
*250 kr på H&M av thomas,karin,emelie,elin,lina.
*300 kr på H&M från peter,anna,fanny,filip,erik,tove.
*250 kr lösa av mormor&morfar.
*Ett fikusträd av thomas och CO.
*Ett halsband av mia,leffe,bella,ville.


Jag är så glad över allt! Och ikväll ska jag börja på twilight på engelska - äntligen! Som jag har längtat!

Nu till idag. Snart så kommer Sofie hit, och så ska vi åka till liljeholmen och möta upp anna,cissi o alice. Sen drar vi till skäris och shoppar ! jihuuu. Äntligen! Jag har inte shoppat nån gång det här året, och det är dags nu, och nu har jag pengar också! Underbart. Jag ska köpa smink, titta på lite jeans. En fin tunika trorjag osv..
Vi kommer dock inte stanna så värst länge eftersom anna & cissi har träning, sen vet jag inte vad jag gör, kanske tar med mig nån hem who knows. Sen på kvällen så blir det mello middag hemma hos mia & leffe. mysigt värre! Får man träffa farmor&farfar lite mer också. ;D<3

Nu ska jag byta låt på ipoden, den här suger :)
kraaaaaaaaamsen vi hörs 2night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0