Att älska någon

Hejj! Jag sitter just nu framför OS på tvn, och har precis lagt in några inlägg i twilighttilda, veri najs.
Anna,Cissi & sofie kom - 100 år senare ;). Då så pratade vi lite, tjejsnack u know, och sen försökte vi iaf göra matteläxan, böhöhöhö, den e/var svår! Jaja, sen så bytte jag om och sen drog vi till träningen togheter. Träningen var sådär kul, lite seeeg från min sida men annars alltid kul .. :) När jag kom hem åt jag pannkakor, mmmm smarrigt, sen så gick jag och hjälpte broder min med hans läxa awww, stackarn, den var fett lätt HAHAHA. Men jag är ju så snäll här vaaaa... Aja, sen så duschade jag och nu e jag här, och nu ska jag tjata på mami&papi att dom ska sätta upp citatet så får ni bild imorrrn.. Najs vaa?!
Aja, imorn blir det väl nån kompis, tror jag ska haffa sofie mohahahaha. i'm evil
hare sött. (nytt ord :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0