Att hålla sig instängd.

Hej. Min dag i skolan var inte den bästa, vi har ett jävla miffo till bildlärare (inte maggan) som typ klagade på allt jag gjorde så jag blev lite frånvarande efter den lektionen. Men annars braaaaaa.. Snöstorm är det ju fortfarande.. Suck, det börjar bli lite långtråkigt nu, och det är skit mycket snöbollskastning & så. Visst äre kul men om nån som man knappt känner kastar så får man lite damp;) iaf jag.
Snart ska jag sätta på lite nudlar, blir tiiidig middag idag eftersom vi ska till solna och ha utbildning. Vi ska träffas vid 5 vid station, så det är ca 2 timmar kvar.. Kommer väl hem vid 9 tiden, eftersom det håller på i *host* 3 tim.
Aja, det blir nog kul.
Nu ska jag checka lite bloggar osv.. :)
Kram, vi hörs nog inte ikväll, en snabbis isåfall!


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Jaha okey ;)

2010-02-04 @ 21:25:42
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0