Citatet

... Nu är det äntligen uppe!



Fint va?
Här är lite bilder på resten av rummet!


Vad tycker ni? Blev det fint :D?

Jag är iallafall jätte nöjd med citatet! Äntligen så kom det upp på väggen och det blev verkligen fint! På bilden ovan fick ni också se min FINA lampa.. -.- Jag ska byta så fort vi har tid och dra till ikea ;).
Nu så är det full fart i huset och jag ska igentligen stå och göra guacomole men här sitter jag .. mohaha. Jag har iallafall fått klart med städningen av rummet, nu är det bara :

* dusch, insmörjning, raka benen
* byta om
* göra ett kort till fanny på datan (hon fyllde år i januari)
* fixa ett presentbord (aaaaaa)

och nu hinner jag inte mer :o Vi hörs, ikväll elr imorn!
kraaam tilda!


Kommentarer
Postat av: sofie!

Det blev ju skiiiittttt fint :D:D:D

Ha det så trevligt, med många presenter<3

2010-02-19 @ 20:43:17
URL: http://sofieekbergss.blogg.se/
Postat av: meddy

deh blev fint :)

2010-02-20 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0