Damn girl,

Hejs! Hur e läget? Med mig är det väl bra! Sitter just nu här i arbetsrummet hemma hos mia&leffe, och har precis spillt ut ett glas juice på mias matta, gr8. Jag vet att jag e duktig........ Vi har iaf ätit middag här, tacos, skit gott, sen är bosse,lotta,moa,tyra här oxå! Mysigt värre, så jag har lekt lite med bollar med moa, och tittat på hitta nemo med tyra :) as mysigt.. älskar den filmen!'
Jaja, imorgon är det lördag, på dan vet jag inte vad jag gör sen blir det nog översovning med twinsen, hos dom, eller om sofie ska vara med - hos henne eftersom mamma e sjuk -.-.. Men ska kolla med sofia om hon frisk så vi kan kolla på filmen - UPP! jag vill så gärna se den! "Hej Farbror Fredriksson" HAHAHAH. sofia e grym på den!(a)

Jaja, hare bra nu mina små ungdomar.. /MLJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0