Do things we never do,

Hej folks, Nu har jag precis ätit en tidig middag eftersom vi ska snart ska iväg på musikal, eller ja, brosorna har i skolan så jag & mamma,pappa ska se på den. Alex dogboy. Det blir nog kul! Idag efter skolan så följde sofia hem, först drack vi lite oboý och sen HAHA, hade vi kul uppe i mitt rum, satt & kolla i skolkatalogen och stylade varandra, sen skulle sofia sminka mig men jag såg ut som en ananas så jag tog bort det. ehehe.. bilder kommer senare, för vi ska dra snart! Jaja, idag är det onsdag och det e väl inget speciellt på tv i think..
Imorgon blir det träning + glee = gr8
Vi hörs när jag kommit från musikalen!
Kram Banan. /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0