Don't say you love me, I don't belive it.

Hejjs, Klockan är nu 11.20. Vi sov ju hos mia & leffe, men vi är redan hemma, vi var hemma redan vid 9, eftersom vi vaknade tidigt så åkte vi hem till mamma som vart ensam hela kvällen/natten. Stackarn!
Nu sitter ja här i nattlinne och mina tights,haha, like my outfit aså.. Och nu har ja även lärt mig hur man lägger in bilder från mobilen till datan så nu lär det bli mer bilder, jag vet att jag har varit slarvig med just bild-delen!
Fy på mig. Jaja, ska försöka få tag i sofia snart, men hon sover väl än -.-
Men det blir nog ingen översovning ikväll eftersom anna&cissi skulle upp tidigt imorn bitti osv, senare i veckan istället! Ikväll blir det väl mysmiddag med familjen dåra..! Och mello kväll också! Dagens tävlande är:

Sibel - Stop
Py Bäckman - Magisk stjärna
Neo - Human frontier
Lovestoned - Thursday
Anna Bergendahl - This is my life
Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
Noll disciplin - Idiot
Peter Jöback - Hollow

Jag hoppas på Anna & Noll disciplin faktist - även fast jag aldrig hört dom sjunga, så hoppas jag på dom!

Snart blir det dusch & grejer..
Kraam /mlj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0