efter

Hejpåer, det blev inte så jätte avancerat inlägg imorse men nu kan ni få lite mer detaljer ;)
Vi vann med 3-2 mot segeltorp! Det var vi värda, och det var en riktig kämparmatch, jag fick dock en utvisning.. Typ för "felaktigt avstånd från målvakt" Jaja, shit happens..
Nu har jag ätit lunch, duschat och satt på mig lite xtra fina kläder, och tillochmed lockat håret, inför ikväll.
Tina,Jonas,Axel och Märta kommer nämligen hit och äter middag. Det blir trevligt!
Jag har också städat nu på dan, hela rummet med dammsugning och grejer, skööönt att ha det klart.
Imorgon är det söndag, och jag har inget speciellt planerat vad jag vet..
Nu ska jag börja avsluta.
kram/m

PS! Jag fyller år om 5 dagar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0