[:

hej på er gott folk :] hur mår ni ? Jag mår iaf bra, men trött som vanligt dåra. Förutom provet & no:n var det rätt najs dag i skolan idag, kul på bilden och på svenskan osv.. Nu är jag iaf hemma, och när som helst kommer sofie hit, så ska vi åka tesammans till träningen sen. Så nu har jag ätit lite youghurt, och är faktist inne på min egna data för en gångs skull, jag brukar inte vara inne på den så ofta eftersom den inte har msn och är så seg..Men här finns det lite roliga bilder från 5an och 6an. Haha tänkte bjuda på några här nedanför, sen hörs vi efter träningen!
Kram!


6an, jag & alice

5an, jag & cissi

6an, tomtits!

6an, Sofia&Emelie

Sportlovet 08

och såklart.. Thailand 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0