fight for it

Hej på er. Jag har precis ätit middag, och halkat på vardagsrumsgolvet. Kul va?! Kom hem från ett tag sen från Orminge, var och tittade på brosornas match. De vann med 9-5. Gr8. Idag var det en skojig dag i skolan. Iaf på gympan, vi körde badminton, och jag och alice var i lag, hahaha, vi var sååå grymma, elr hur alice ;)?
Våran so utgick också, men vi fick dock en hemuppgift, men den gick på 10 min så de var najs. När jag kom hem så pluggade jag NO också. Läxförhör imorn nämligen på typ 6729489298 sidor. Japp, så är det.
JUSTEEEEEEEEEEEEEEEEEE idag fick jag CITATEEEEEET ! jihuuhuuuu, det är så underbart fint! Men vi har inte satt upp den än, men det ska antagligen göras nu ikväll, eller imorgon! Då får ni SÅKLART en bild på mitt nygjorda rum! Nu ska jag leta info till twilighttilda :)
kram, ha en härlig måndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0