fjoooooooooooooooortis

Hej på er ! Nu är det äntligen den 18;de och jag är 14 år ;D wieee
Jag har fått en hel del presenter! Mobil, HCT Tattoo (YEY) Rosa skullcandy hörlurar till ipoden,tofsar, strumpbyxor,hårspännen, 2 par örhängen, armband,en oversize tröja.. jag tror det var allt! Underbaaaaaart.
Dagen i skolan var rätt okej.. i think.. mycket gratulationer ! tack allihopa.
Aja, nu så har jag käkat lite mellis innan träningen, och snart kommer sofie hit så åker vi tesammans dit. Sen ikväll blir det goood mat, kött & potatis med bea och sallad.. åh en av mina favvorätter! Sen är det ju GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Gud vad jag har längtat ! Älskar det verkligen!
Aja, nu ska jag checka twilighttildas statistik och fb..
kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0