Glee obsessed

Hej på er! Dagen idag har vart seg, har varit rätt trött hela dan, men kom igång sen på träningen! Efter skolan gick jag direkt hem och gjorde läxor i 2 TIMMAR. No läxförhör, as svår tyska läxa + typ 20 engelska ord, yeah .
Jaja, jag övade iaf i ca 2 timmar, och sen så bytte jag om och fick skjuts till träningen. Efter träningen så åkte vi & hämta pizza, mums! Jag tog en hawaii, super god! Sen sprang jag upp och tittade på SISTA programmet för den här säsongen av Glee, buhööö, jag kmr sakna dom ! Men det är tillbaka redan i vår nån gång, så inte allt för länge! Sen tog jag en häärlig dusch, raka benen osv.. åh så härligt! Och nu sitter jag här i soffan och tittar på OS som vanligt. Juste OS... Matchen imorse mot slovakien var ju inte den roligaste .. fan vad dåligt asså, sverige kunde ju tagit det! Är besviken på dom..
Jaja, nu ska jag checka facebook & mina favvobloggar innan läggdags, imorn är det fredag! Och sen LOV! En dag kvar, och den är inte speciellt lång, slutar 5 över 1. jippiieeee
See yah, kramss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0