Gr8 day with bestfriend!


Heyy. Sitter just nu & chattar med mina goda vänner och tittar på hockey OS finalen - Canada-USA. Canada leder för tillfället med 1-0 men jag hoppas på att USA kmr igen! Jaja, dagen idag har tillbringats med min käre vän Alice. Först kom jag till henne då var vi ute med nemo i ca 1 timme, sen hem & slappade.. Sen efter nån timme elr så åkte vi in till heron och fikade på "Waynes Coffe" (se bild) Jag åt blåbärsmuffins och alice en chokladmuffins, och sen drack jag faktist en caffe latte med vaniljsmak - mums! och alice en smakis HAHAH naw,
Hehe vi glömde först att ta bild så ni fick en där vi redan käkat lite ;) ehehhe..
Jaja, sen hem igen & slappade ännu mer, sen åt vi middag, pasta med tomatsås, och sen hämtade min far mig. Hihi. Nu har jag ätit POPCORN och ska typ kolla klart på hockeyn, sen blir det läggdags.

Hoppas ni haft en bra dag! /Matildaaaaau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0