Guys comeon, we gotta go - Green is what? - Good! -Let's go!

... HaHAHAHAHA skönaste rubriken, fast det är bara jag & sofie som förstår (aa)


Hej på er ! Jag sitter här nyduschad & fräsh i fotöljen och tittar på OS, skidskytte och grejer, najs price.
Dagen idag blev inte riktigt som tänkt. Vi åkte aldrig och spelade curling eftersom det - och jag citerar "var för mycket oväder" *suck* Så vi fick först ta en promenad till långsjön och sen gå till pizzerian i fruängen, så fick man käka där om man ville, men jag åt mina goda pannkakor & becca också lite .. Sen fick vi gå hem, och då va klockan ca 12.. Härligt! Jag & Becca gick hem till mig, där vi fixade hennes design till hennes BLOGG. Först gjorde vi en fast den blev inte liksom "becca style" så jag gjorde en liten överrasknings header haha, och den blev det tillslut! Sen satte vi på twilight och tittade på den och drack oboý ååååååh, verkligen livet det!
Sen gick vi upp till mitt rum och dansade lite mohahaha, och snackade om killars beteende,ackack.
Sen kom mamsen&papsen med en kycklingsallad till mig, och jag bytte om och becca fick skjuts hem den slapposen ;). Sen snabbt till träningen. Träningen var kul idag om man inte räknar med att jag hade sjukt ont i magen & fick sura uppstötningar HELA tiden! -.- Jaja, annars vare kul.
Nu ska jag byta data för jag vill lyssna på spotify i hörlurar ;D
Hör av mig sen... kanske..
Kram/m


Ps, nån annan som fattar rubriken ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0